Σούπερ πρόγραμμα λειτουργικής γυμναστικής!!! (1)

4.7083333333333 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (12 Ψήφοι)

womanBurpees

Διαβάστε επίσης: Προγράμματα Λειτουργικής Γυμναστικής (Functional Training)! Try the real thing!

Το πρόγραμμα που θα σας δώσω σήμερα είναι πραγματικά για πολύ λίγους! Αν το ψάξετε λίγο στο διαδίκτυο θα βρείτε ασκήσεις λειτουργικής γυμναστικής, που βασίζονται σε ασκήσεις με λάστιχα κ.α. Εγώ αυτό που θα ήθελα να σας προτείνω είναι ασκήσεις που βασίζονται αποκλειστικά και μόνο στο σωματικό βάρος, διότι αναγνωρίζω πως δεν έχουν όλοι τη δυνατότητα να πάνε σε κάποιο γυμναστήριο, ή να αγοράσουν κάποιον εξοπλισμό για να κάνουν γυμναστική στο σπίτι τους. Το μεγάλο μυστικό τέτοιου είδους προγραμμάτων είναι η υψηλή ένταση λόγω των ελάχιστων διαλειμμάτων ανάμεσα στα σετ.

Θα σας δώσω λοιπόν 5 ασκήσεις που θα εκτελείτε τη μία πίσω από την άλλη, σε σετ των 20-30 επαναλήψεων, χωρίς διάλειμμα.  Μόλις τελειώσετε και την τελευταία άσκηση, κάνετε ένα τρίλεπτο διάλειμμα και μετά επαναλαμβάνετε τον κύκλο των ασκήσεων. Θα πρότεινα 5-6 κύκλους. Ο χρόνος που θα χρειαστείτε είναι maximum 25 λεπτά και θα νιώσετε όπως δεν έχετε νιώσει ποτέ. Θα δείτε τι σημαίνει πραγματική ένταση στην άσκηση!

Πάμε λοιπόν.

Άσκηση 1η: Jump squats

Άσκηση 2η: Alternating Staggered Explosive Pushup

Άσκηση 3η: Alternating Split Squat Jump

Άσκηση 4η: Έλξεις στο μονόζυγο

Άσκηση 5η: Burpees

Σε περίπτωση που δεν έχετε μονόζυγο, απλά παραλείψτε την 4η άσκηση.

Όσο απλό και αν σας φαίνεται, πιστέψτε ότι το 70% των θαμώνων των γυμναστηρίων δεν θα μπορέσουν να βγάλουν ούτε 3 κύκλους! Υπενθυμίζω, ότι απευθύνεται σε ήδη fit άτομα και το μεγάλο του πλεονέκτημα είναι, ότι ο καθένας μπορεί να το φέρει στα μέτρα του, είτε αυξάνοντας, είτε μειώνοντας τον αριθμό των επαναλήψεων ή των κύκλων. Σύντομα θα έρθει και δεύτερο παρόμοιο πρόγραμμα, με άλλες βέβαια ασκήσεις.

Δοκιμάστε το και περιμένουμε feedback!!!

Never give up!!!