Γιατί πρέπει επιτέλους να σταματήσετε να τρέχετε στο διάδρομο!!!

5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (3 Ψήφοι)

personal trainer with treadmill

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους θα πρέπει να σταματήσετε να τρέχετε και να γυμνάζεστε σε διάδρομο. Προσωπικά έχω τρέξει άπειρα χιλιόμετρα σε διάδρομο, αλλά εδώ και δύο χρόνια δεν τον έχω αγγίξει και ούτε σκοπεύω να το κάνω. Μερικοί από τους λόγους που θα πρέπει και εσείς σύντομα να εγκαταλείψετε αυτού του είδους την άσκηση είναι οι παρακάτω.

  • Δεν έχει καμία σχέση το τρέξιμο στο διάδρομο σε σχέση με το τρέξιμο έξω σε πραγματικές συνθήκες. Δοκιμάστε όσοι από εσάς τρέχετε στον διάδρομο ενός γυμναστηρίου να βγείτε να τρέξετε σε ένα γήπεδο, σε ένα βουνό, σε μια αλάνα ή οπουδήποτε αλλού. Θα τα βρείτε πραγματικά σκούρα. Αμφιβάλω αν θα αντέξετε να τρέξετε έστω και τη μισή απόσταση από αυτή που τρέχετε στο διάδρομο. Οι λόγοι πολλοί. Ενδεικτικά αναφέρω ότι έξω σε πραγματικές συνθήκες υπάρχει η αντίσταση του αέρα, υπάρχουν συχνές εναλλαγές κλίσεων, εμπόδια, το έδαφος είναι σαφώς σκληρότερο και τέλος το πιο σημαντικό όλων δεν υπάρχει ο ιμάντας που απλοποιεί πολύ τα πράγματα.
  • Είναι ιδιαίτερα εκνευριστικό να τρέχεις με τις ώρες και στο τέλος της προσπάθειας σου να αντιλαμβάνεσαι πως δεν έχεις κουνηθεί από τη θέση σου ούτε ένα μέτρο. Απαίσιο συναίσθημα που δυστυχώς όλοι το έχουμε νιώσει.
  • Όσοι τρέχουν σε διάδρομο μπορούν να σας διαβεβαιώσουν πόσο  βαρετά και ανιαρά είναι. Παρακαλούν πραγματικά να τελειώσει η προπόνηση τους. Ο λόγος ένας, η στατικότητα και η μη εναλλαγή παραστάσεων είναι λογικό να σε κάνει να βαριέσαι.
  • Δεν είναι καθόλου καλό για την υγεία σας επίσης να τρέχετε σε κλειστούς και ελάχιστα αεριζόμενους χώρους. Ιδιαίτερα το χειμώνα ο αέρας στα γυμναστήρια ανανεώνεται ελάχιστα με αποτέλεσμα να αναπνέεται το διοξείδιο του άνθρακα που αποβάλλουν όλοι οι άλλοι. Αν προσθέσουμε και τις ιώσεις που κυκλοφορούν το χειμώνα, φανταστείτε πόσο επικίνδυνο είναι να κολλήσετε κάποια από αυτές.
  • Δοκιμάστε επίσης να κάνετε μια βόλτα σε κάποιο γυμναστήριο. Θα δείτε ανθρώπους να είναι καρφωμένοι σε ένα διάδρομο και να τρέχουν με τις ώρες. Παρ’όλα αυτά η πλειοψηφία αυτών δεν έχει κανένα αποτέλεσμα στο σώμα τους. Και ξέρετε γιατί συμβαίνει αυτό; Διότι απλά τρέχοντας σε ένα διάδρομο δεν είναι δυνατόν να ανεβάσετε ποτέ την ένταση σας στο επίπεδο που χρειάζεται για να επέλθουν στο σώμα σας οι απαραίτητες νευρομυϊκές προσαρμογές, που εν τέλει θα σας προσφέρουν ένα ικανοποιητικό afterburn αλλά και πολλά ορμονικά οφέλη. Ας μη γελιόμαστε, δεν υπάρχουν μυστικά για ένα υγιές και δυνατό σώμα. Η λύση είμαι μία και ονομάζεται ΕΝΤΑΣΗ!!!

Θα πουν πολλοί, ωραία ρε μεγάλε και που θα τρέχουμε; Στην Ελλάδα είσαι βλέπεις να υπάρχουν πουθενά σοβαρές εγκαταστάσεις; Ναι θα συμφωνήσω μαζί σας αλλά παρ’όλα αυτά αν θέλει κανείς μπορεί να βρει. Συγκεκριμένα στη Θεσσαλονίκη, όπου και κατοικώ, τα μέρη που μπορείτε να τρέχετε είναι πολλά. Πρώτο και καλύτερο το δάσος του Σέιχ-Σου, επίσης το Καυταντζόγλειο στάδιο, το γήπεδο του Απόλλωνα της Καλαμαριάς, η παραλία της Θεσσαλονίκης και τέλος το αγαπημένο μου, η Μαρίνα της Καλαμαριάς, όπου και κάνω το μεγαλύτερο μέρος των προπονήσεων μου μαζί με πολύ καλούς μου φίλους.

Ξυπνήστε παιδιά!!! Δεν είμαστε χάμστερ να τρέχουμε πάνω σε ιμάντες!

Η ζωή είναι έξω και όχι στο διάδρομο ενός γυμναστηρίου!!!