Super Set: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε! (1)

4.7 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (5 Ψήφοι)

ripped-ready 

Μετά από mail αναγνώστη μας, αποφασίσαμε να αναρτήσουμε κάτι σχετικό με τα Super Set. Θα προσπαθήσουμε σε 2-3 αναρτήσεις να κάνουμε σαφή τα πλεονεκτήματα που προσφέρει αυτού του είδους η προπόνηση και να σας δώσουμε κάποιες ιδέες για διάφορα προγράμματα που μπορείτε να δοκιμάσετε.

Τα προγράμματα προπόνησης super set βασίζονται στην εκτέλεση 2 σετ διαφορετικών ασκήσεων, το ένα μετά το άλλο χωρίς διάλλειμα. Η ξεκούραση γίνεται αφού τελειώσει και το δεύτερο σετ.

Υπάρχουν 2 βασικά είδη προγραμμάτων superset. Το πρώτο αναφέρεται σε ίδιες μυϊκές ομάδες και το δεύτερο σε ανταγωνιστικές. Στην πρώτη περίπτωση λοιπόν επιλέγεται να εκτελούνται σε σούπερ σετ, ασκήσεις της ίδια μυϊκής ομάδας (π.χ. ανοίγματα στον ίσιο πάγκο και πιέσεις στήθους με μπάρα σε ίσιο πάγκο). Στην δεύτερη περίπτωση επιλέγονται ασκήσεις ανταγωνιστικών μυϊκών ομάδων [π.χ. κωπηλατική από σκυφτή θέση με μπάρα και πιέσεις στήθους με μπάρα σε επικλινή πάγκο, (στήθος-πλάτη)].

Τα βασικά πλεονεκτήματα των σούπερ σετ είναι τα παρακάτω:

  • Απαιτείται λιγότερος χρόνος για να εκτελεστούν τα προγράμματα.
  • Η ένταση της προπόνησης είναι σαφώς μεγαλύτερη από τα υπόλοιπα split προγράμματα.

Τέλος, θα πρέπει να έχετε κατά νου ότι είναι μια απαιτητική μορφή άσκησης, οπότε θα πρέπει να είστε και στο κατάλληλο επίπεδο για να την εφαρμόσετε.

Σε επόμενες αναρτήσεις θα δούμε αναλυτικότερα τα είδη των σούπερ σετ και ποια πρέπει να είναι η μορφή αυτών των προγραμμάτων.