my Fitness - Έλξεις στο μονόζυγο για πλάτη

Έλξεις στο μονόζυγο για πλάτη

4.5555555555556 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (9 Ψήφοι)

Πρόκειται ίσως για το βασιλιά των ασκήσεων της πλάτης και δε πρέπει να λείπει από κανένα πρόγραμμα! Η άσκηση αυτή στοχεύει έναν από τους μεγαλύτερους μύες στο σώμα, τον πλατύ ραχιαίο, απαιτώντας ταυτόχρονα τη συνεργία ολόκληρου του κορμού για να εκτελεστεί. Κινητοποιώντας λοιπόν πολλές μυϊκές ομάδες ταυτόχρονα, αυξάνετε σε μεγάλο βαθμό το μεταβολισμό σας!

Επειδή είναι άσκηση σωματικού βάρους, αν είστε σε ένα καλό επίπεδο, μπορείτε να τη χρησιμοποιείτε και σαν ζέσταμα, πριν από τα προγράμματα σας!

Κατά την εκτέλεση της δώστε ιδιαίτερη προσοχή στα εξής σημεία:

  • Βρείτε ένα μονόζυγο και κρεμαστείτε από αυτό. Πιάστε το με λαβή λίγο πιο ανοιχτή από το ύψος των  ώμων.
  • Ανεβείτε αργά και σταθερά, προσπαθώντας να φτάσει το πηγούνι σας πάνω από το μονόζυγο.
  • Κατεβείτε αργά στην αρχική σας θέση, εκτελώντας την κίνηση σε όλο το εύρος της.
  • Εισπνέετε στο κατέβασμα και εκπνέετε στο ανέβασμα.
  • Ακόμα και αν δε μπορείτε να κάνετε πολλές έλξεις στην αρχή, μην τα παρατάτε. Υπάρχουν μηχανήματα με υποβοήθηση, αλλά μπορείτε να ξεκινήσετε κάνοντας 2-3 έλξεις και κάθε βδομάδα να κάνετε 1 παραπάνω. Σε 1-2 μήνες δε θα πιστεύετε στα μάτια σας.
  • Προσοχή να μην ταλαντεύεστε πάνω στο μονόζυγο, προς αποφυγή κάποιου τραυματισμού.

Το παρακάτω βίντεο θα σας βοηθήσει να εκτελέσετε την άσκηση ορθότερα: