Δυναμικό stretching (Διατάσεις)

4.4 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (10 Ψήφοι)

stretching

Διαβάστε επίσης: Στατικό Stretching (Διατάσεις)

Ήρθε η ώρα να αναφερθούμε σε έναν τομέα, που πολλοί ίσως να μην γνωρίζουν και δικαιολογημένα μάλλον, καθώς συστήνεται κυρίως σε αθλητές, πριν από αγώνες ή πριν από πολύ δυνατές προπονήσεις. Το δυναμικό stretching λοιπόν, χρησιμοποιεί την κίνηση, ώστε να επιμηκύνει τους μύες, σε όλο το εύρος κίνησης.

Δεν θα πρέπει, κατά την εκτέλεση του δυναμικού stretching, να κάνετε μη ελεγχόμενες και "περίεργες" κινήσεις, καθώς μπορεί να σας στοιχήσουν με κάποιο τραυματισμό. Καλό θα ήταν να γίνεται πριν από αγώνες και δυνατές προπονήσεις και οι ασκήσεις να επιλέγονται σύμφωνα με το άθλημα, ώστε να ζεσταθούν κατάλληλα οι άμεσα εμπλεκόμενοι μύες.

Κάποια από τα οφέλη του δυναμικού stretching, είναι η καλύτερη απόδοση στον αγώνα, η αποφυγή τραυματισμών, η καλύτερη προθέρμανση και η μεγαλύτερη δύναμη.

Βασικό σημείο που πρέπει να προσέχετε, είναι να μη χρησιμοποιείτε άλματα και ορμή από την προηγούμενη κίνηση, καθώς θα πρέπει να εκτελείτε όλες τις ασκήσεις μέσα στο εύρος της κίνησης σας.

Είναι λοιπόν εύκολα κατανοητό, ότι το στατικό stretching είναι από τα απαραίτητα εργαλεία του fitness, ώστε να διατηρείτε την ευλυγισία σας, προτείνεται ωστόσο κυρίως στο τέλος των προπονήσεων σας. Αντίθετα, το δυναμικό stretching πρέπει να γίνεται πριν από αγώνες ή σκληρές προπονήσεις, ώστε να έχετε βελτιωμένη απόδοση και λιγότερο ρίσκο τραυματισμού.

Το παρακάτω βίντεο θα σας βοηθήσει να δείτε ένα δείγμα του δυναμικού stretching.