Πρόγραμμα λειτουργικής γυμναστικής (2)

4.75 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (4 Ψήφοι)

cartwheel

Διαβάστε επίσης:
·
Σούπερ πρόγραμμα λειτουργικής γυμναστικής!!! (1)
· Προγράμματα Λειτουργικής Γυμναστικής (Functional Training)!

Όσοι δοκιμάσατε το προηγούμενο πρόγραμμα λειτουργικής γυμναστικής που σας δώσαμε, σίγουρα θα είδατε τη διαφορά απ΄ τα συμβατικά προγράμματα άσκησης! Σε αυτή την ανάρτηση, θα σας προτείνουμε και πάλι 5 ασκήσεις, τις οποίες θα εκτελείτε τη μία πίσω από την άλλη, σε σετ των 20-30 επαναλήψεων, χωρίς διάλειμμα. Μόλις τελειώσετε και την τελευταία άσκηση, κάνετε ένα τρίλεπτο διάλειμμα και μετά επαναλαμβάνετε τον κύκλο των ασκήσεων. Προτείνονται 5-6 κύκλοι. Ο χρόνος που θα χρειαστείτε είναι maximum 25 λεπτά και θα νιώσετε όπως δεν έχετε νιώσει ποτέ. Θα δείτε τι σημαίνει πραγματική ένταση στην άσκηση!

Άσκηση 1η: Prisoner’s squat

Άσκηση 2η: Hindupushups

Άσκηση 3η: Side lunge

Άσκηση 4η: Close grip biceps pull ups

Άσκηση 5η: Walkout with push ups

Σε περίπτωση που δεν έχετε μονόζυγο, απλά παραλείψτε την 4η άσκηση.

Δοκιμάστε το πρόγραμμα και περιμένουμε feedback!!!

Never give up!!!