my Fitness - Διατροφή

Λόγοι για να μην καταναλώνετε πρωτεϊνικές σκόνες!

wprotein

Πριν προχωρήσω στους βασικούς λόγους με βάση τους οποίους απορρίπτω τις πρωτεϊνικές σκόνες και πάω μόνο για φυσικές, ανεπεξέργαστες κατά το δυνατόν και πλήρεις τροφές, θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι δεν είμαι υπερβολικός, υποχόνδριος και άνθρωπος των άκρων! Δεν θα πω π.χ. ότι με μια whey θα πάθει κάτι το συκώτι σου, ή ότι θα έχεις σοβαρές συνέπειες υγείας. Μάλιστα αντιλαμβάνομαι τη διάσταση της βολικότητας, αλλά δεν την αποδέχομαι για χάρη της βέλτιστης υγείας που επιδιώκω!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Συμπληρώματα διατροφής: Κατά πόσο τα χρειαζόμαστε;

should-supplements

Διαβάστε επίσης: Συμπληρώματα διατροφής: Γιατί να τα αποφύγετε!

Το τελευταίο διάστημα κατακλυζόμαστε από ένα σωρό διαφημίσεις, που προωθούν τη χρήση συμπληρωμάτων διατροφής. Διάφορα σλόγκαν χρησιμοποιούνται για να μας κινήσουν το ενδιαφέρον και να μας αποσπάσουν την προσοχή. Πόσο αληθινοί είναι όμως όλοι αυτοί οι ισχυρισμοί; Ποιος πραγματικά τα έχει ανάγκη;

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Δίαιτα από αύριο;

diet-fork-knife-spoon

Πάρα πολλοί έχουνε ισχυριστεί ότι από Δευτέρα ξεκινάνε δίαιτα, ή είναι η τελευταία φορά που τρώνε άτσαλα και είναι καιρός να ξεκινήσουν σωστή διατροφή. Τι όμως αποτρέπει πολλούς από το να υλοποιήσουν τις φιλοδοξίες τους; Είναι η έλλειψη ισχυρής θέλησης, η έλλειψη οργάνωσης, ο κοινωνικός περίγυρος ή ο τρόπος που το επιχειρούν;

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Βρείτε τη χαμένη σας φόρμα: Διατροφή

 

Σίγουρα όλοι όσοι ασχολούμαστε με το fitness έχουμε περάσει περιόδους, όπου λόγω διαφόρων προβλημάτων αφήσαμε την άσκηση σε δεύτερη μοίρα. Μπορεί για παράδειγμα η πίεση λόγω εξεταστικής για όσους είναι φοιτητές, οικονομικοί λόγοι για όσους δεν έχουν δουλειά, ή ακόμα και κάποιος τραυματισμός, να σας έχει αφήσει πίσω. Δεν χρειάζεται να απογοητεύεστε για κάτι τέτοιο! Τίποτα στη ζωή δεν είναι δεδομένο και στάσιμο! Να σκέφτεστε ότι αυτή είναι η ευκαιρία να θέσετε εκ νέου τους στόχους σας και γιατί όχι να γίνετε καλύτεροι από πριν!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Διατροφή για γράμμωση (4): Λίπη

Διαβάστε επίσης: Διατροφή για γράμμωση (1) Διατροφή για γράμμωση (2): Πρωτεΐνες Διατροφή για γράμμωση (3): Υδατάνθρακες

Ερχόμαστε στο πιο παρεξηγημένο μακροθρεπτικό συστατικό. Από πολλούς μπορεί να ακούσετε ότι γράμμωση και λίπη δεν πάνε μαζί. Εδώ θα σας αντιπαραθέσουμε το άλλο. Καλή υγεία χωρίς τα απαραίτητα λίπη δεν υφίσταται. Κακώς κατηγορούνται όλα τα λιπαρά!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ