my Fitness - Διατροφή

Πρωτεΐνη: Βασικές Γνώσεις

 

Διαβάστε επίσης: Τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη

Η πρωτεΐνη είναι υπεύθυνη για τη διαρκή ανανέωση των κυττάρων και των μυϊκών ιστών. Το μεγαλύτερο μέρος της πρωτεΐνης βρίσκεται στους σκελετικούς μύες, οπότε είναι λογικό ότι για να αναπτυχθούν θα πρέπει να προσλαμβάνεται περισσότερη πρωτεΐνη από αυτή που δαπανάται για την ανασύνθεση των κυττάρων και των ιστών.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Συμπληρώματα διατροφής: Γιατί να τα αποφύγετε!

Διαβάστε επίσης: Συμπληρώματα διατροφής: Πείτε ένα τεράστιο ΟΧΙ σε αυτά που σας πλασάρουν!!!

Δυστυχώς όσο και αν ενοχλεί, όσους υποστηρίζουν με θέρμη τη λήψη συμπληρωμάτων διατροφής, η ωμή αλήθεια είναι ότι κανένας ερασιτέχνης αθλητής δεν έχει ανάγκη από τέτοιου είδους σκευάσματα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Γλυκαιμικός δείκτης (2)

Διαβάστε επίσης: Γλυκαιμικός δείκτης (1)

Στην παραπάνω ανάρτηση είδαμε τι είναι ο γλυκαιμικός δείκτης (ΓΔ) και χωρίσαμε τις διάφορες τροφές σε τρεις κατηγορίες. Αυτές με χαμηλό, μέτριο και υψηλό γλυκαιμικό δείκτη.

Ήρθε λοιπόν η ώρα να δούμε έναν από  τους λόγους για τους οποίους πρέπει να αποφεύγουμε τα τρόφιμα με υψηλό ΓΔ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Συμπληρώματα διατροφής: Πείτε ένα τεράστιο ΟΧΙ σε αυτά που σας πλασάρουν!!!

Δυστυχώς έχει γίνει πολύ της μόδας τελευταία, να συνδυάζεται η σωματική άσκηση με τη λήψη διαφόρων σκευασμάτων.

Καταστήματα που πουλάνε πρωτεΐνες, κρεατίνες, αμινοξέα, ροφήματα pre-workout και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε, έχουν δυστυχώς πλουτίσει, εξαιτίας της παραπληροφόρησης και της ασχετοσύνης που επικρατούν.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Γιατί τα ελληνόπουλα είναι πρώτα στην παχυσαρκία (2)

Συνεχίζουμε λοιπόν να δούμε τι φταίει για την πρωτιά που δυστυχώς κατέχουμε.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ