my Fitness - Διατροφή

Τα λίπη στα πλαίσια μιας ισορροπημένης διατροφής

Σίγουρα τα λίπη είναι από τα πιο παρεξηγημένα μακροθρεπτικά συστατικά. Αυτό διότι έχουν συνδεθεί με την κακή σωματική σύνθεση, κάτι το οποίο είναι σαφέστατα λάθος. Τα λίπη είναι απαραίτητα για τον άνθρωπο και χωρίς αυτά δεν θα μπορούσαμε να ζήσουμε. Εκεί που πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση είναι στο είδος των λιπαρών που καταναλώνονται και σαφώς στη ποσότητα τους.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Διατροφή για γράμμωση (3): Υδατάνθρακες

Διαβάστε επίσης: Διατροφή για γράμμωση (1)Διατροφή για γράμμωση (2): Πρωτεΐνες και Υδατάνθρακες: Όσα πρέπει να γνωρίζετε (1)

Δυστυχώς, λόγω της παραπληροφόρησης που κυκλοφορεί, υπάρχουν πολλοί που υποστηρίζουν την μειωμένη λήψη υδατανθράκων σε περιόδους γράμμωσης. Κάτι τέτοιο είναι τελείως εσφαλμένο και μπορεί να αποβεί επικίνδυνο για την υγεία σας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τροφές που καίνε το λίπος: Όλη η αλήθεια!

Αφορμή για το άρθρο αυτό, έχουν σταθεί οι κατά καιρούς αναρτήσεις σε διάφορες ιστοσελίδες, πολλές από τις οποίες θεωρούνται και αξιόπιστες μάλιστα, για διάφορες τροφές που καίνε λίπος και σας αδυνατίζουν. Σίγουρα οποιοσδήποτε γνωρίζει τα στοιχειώδη του Fitness, στο άκουσμα της παραπάνω φράσης θα ξεσπούσε στα γέλια, τουλάχιστον.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Γεύματα με 30 γραμμάρια πρωτεΐνης

Διαβάστε επίσης: Τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη

Μετά από ερωτήσεις πολλών φίλων του my-Fitness, θεωρήσαμε σκόπιμο να φτιάξουμε ένα μικρό δείγμα κάποιον γευμάτων, τα οποία να σας παρέχουν περίπου 30 γραμμάρια πρωτεΐνης το καθένα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Διατροφή για γράμμωση (2): Πρωτεΐνες

Πριν αναφερθούμε εκτενέστερα στην σχέση της γράμμωσης και της κατανάλωσης πρωτεϊνών θα ήταν καλό να ρίξετε μια ματιά στα παρακάτω άρθρα: Πρωτεΐνη: Βασικές ΓνώσειςΤροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη και Διατροφή για γράμμωση (1)

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ