my Fitness - Γενικά

Τι σημαίνει να είναι κανείς fit;

runner-on-beach

Συνήθως για να χαρακτηρισθεί ένας άνθρωπος σαν fit θα πρέπει να συνδυάζει:

  1. Kαρδιοαναπνευστική αντοχή ή αερόβια ικανότητα, που μεταφράζεται σε ικανότητα για μεγαλύτερη πρόσληψη οξυγόνου. Βελτιώνεται με αερόβια άσκηση.
  2. Μυϊκή δύναμη, που σημαίνει ικανότητα υπερνίκησης αντιστάσεων. Βελτιώνεται με ασκήσεις αντιστάσεων.
  3. Ευμενή σωματική σύνθεση, που σημαίνει ποσοστό λίπους μικρότερο από το 14% για τους άντρες και το 20% για τις γυναίκες. Βελτιώνεται με την άσκηση και τη διατροφή.
    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Γράμμωση: Όλα όσα θα θέλατε να γνωρίζετε!

Όλοι όσοι γυμναζόμαστε με πάθος, σίγουρα ονειρευόμαστε ένα γραμμωμένο και ωραίο σώμα. Σε ποιον, ανεξαρτήτως φύλου, δεν αρέσει ένα καλοσχηματισμένο κορμί; Δύο είναι οι παράγοντες που συντρέχουν, ώστε να λέμε ότι ένα σώμα είναι γραμμωμένο: Θα πρέπει να υπάρχει ένα ικανοποιητικό μυϊκό σύστημα και χαμηλό ποσοστό λίπους, ώστε οι υπάρχοντες μύες να είναι ευδιάκριτοι!!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Πεζοπορία στον Όλυμπο (Καταφύγιο Πριόνια – Καταφύγιο Σπήλιος Αγαπητός)

Διαβάστε επίσης: Πεζοπορία στον Όλυμπο (Λιτόχωρο-Πριόνια)

Πρόκειται ίσως για την πιο πολυπερπατημένη διαδρομή του Ολύμπου. Ξεκινάει από το καταφύγιο Πριόνια (1100 μέτρα) και καταλήγει στο καταφύγιο Α (Σπήλιος Αγαπητός, 2100 μέτρα).

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Πεζοπορία στον Όλυμπο (Λιτόχωρο-Πριόνια)

Διαβάστε επίσης: Πεζοπορία στον Όλυμπο (Καταφύγιο Πριόνια – Καταφύγιο Σπήλιος Αγαπητός)

Ο  Όλυμπος είναι χωρίς αμφιβολία το πιο δημοφιλές βουνό στην Ελλάδα. Η μυθική του γοητεία και η εύκολη προσβασιμότητα το καθιστούν έναν πόλο έλξης για χιλιάδες επισκέπτες από όλο τον κόσμο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Το Savoir Vivre του γυμναστηρίου

Η άσκηση στο γυμναστήριο έχει πολλά θετικά, όπως η δυνατότητα χρήσης πολλών οργάνων, η επίβλεψη από ειδικούς και η συναναστροφή με άλλους ασκούμενους. Ακριβώς όμως επειδή ερχόμαστε σε επαφή με άλλα άτομα, πρέπει να τηρούμε τους βασικούς κανόνες ευγενικής συμπεριφοράς, ακόμα και μέσα στο γυμναστήριο. Για παράδειγμα, μας ενοχλεί ιδιαίτερα όταν πάμε να κάνουμε μία άσκηση και βλέπουμε ότι ο προηγούμενος μας έχει αφήσει όλα τα βάρη πάνω σε αυτό.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ