[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 129: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 130: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 129: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 130: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
my Fitness • Προβολή θέματος - Mπραβο Παιδια

Mπραβο Παιδια

Νέο μέλος στην παρέα μας; Μίλησε μας για σένα!
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 10 Σεπ 2013, 15:14

Mπραβο Παιδια

Δημοσίευση από ANGEL1985 » 10 Σεπ 2013, 15:20

Καλησπερα,

Συγχαρητηρια για την δουλεια που γινεται και συνεχιστε ετσι.

DigiLab Technologies
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 10 Σεπ 2013, 15:14

Re: Mπραβο Παιδια

Δημοσίευση από ANGEL1985 » 10 Σεπ 2013, 15:54

Καλησπερά.Κατάφερα απο τις 25 Μαιου που ξεκίνησα την προσπάθεια μου να χάσω τα 10 κιλα που ηθελα και να είμαι τωρα μεταξυ 73-74 με 1.81 υψος περίπου.Αυτα τα εχασα με τρέξιμο σταθερου ρυθμου .Βασικά το Site σας το βρήκα ψαχνοντας να βρω τι είναι καλυτερο για γραμμωση μεταξυ διαλλειματικης προπονησης η σταθερου ρυθμου στο τρέξιμο.Βρήκα ενα κατατοπιστικο κείμενο το οποίο εξηγούσε καθαρά γιατι θα πρέπει να ακολουθήσουμε την πρώτη επιλογή.Ειναι κάτι το οποίο έχω ξεκινήσει απλά δεν είμαι σίγουρος πως ακριβως πρέπει να γίνεται.Προσπαθώ να κάνω ανοίγματα στα 10-20 μέτρα,να σέρνομαι,να ακολουθω χαλαρο ρυθμο μετα ανεβάζω για κανένα 3-4 λεπτο στα 18με20χιλιομετρα ανα ωρα και βάζω και 2-3 σπριντ στα 80-100 μετρα με ταχυτητα που δειχνει το κινητο 27-28χιλ/ωρα.Ειναι σωστη τακτική αυτή?Μπορειτε να φτιαξετε ενα προγραμμα τετοιου ειδους ασκησης σε ενα θέμα.Θα ηταν αρκετα ενδιαφερον.Γυμναστηριο δεν παω.Κανω κατι σαν πιλατες για μιση ωρα καθε μερα στο χαλακι,ασκησεις αντιστασης με λαστιχο,μονοζυγο και φυσικα ατελειωτες καμψεις ολων των ειδων.Αυτο φυσικα βοηθαει αλλα το τρέξιμο νιωθω οτι ειναι το Α και το Ω.
Επισης ακολουθω προγραμμα διατροφης δικο μου το οποιο περα απο τα κυριως γευματα κτλ περιέχει καθημερινά 2-3 μπανάνες, 3-4 πορτοκαλια(χυμο),2 γκρειπφρουτ(χυμο) και περιφερειακα κανενα μηλο η εξωτικο φρουτο κτλ.(Συνηθιζα να τρωω και γκοτζι μπερυ αλλα δε τα παλευα με τιποτα και τα σταματησα).Η ερωτηση είναι αν συνισταται τοσο μεγάλη πρόσληψη φρουτων και αν η μεγαλη ποσότητα θα μπορουσε να συνδεθει με σακχαρωδη διαβητη αργότερα μιας που το ακουσα και αυτο και με προβληματισε....Να ειστε καλα!και σας ευχαριστω.

Άβαταρ μέλους
 
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 02 Αύγ 2011, 22:44
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη,Ελλάδα

Re: Mπραβο Παιδια

Δημοσίευση από vaggelis » 02 Οκτ 2013, 18:50

Γεια σου ANGEL1985.

Λοιπόν σίγουρα πολύ καλή η επιλογή σου για διαλειμματική άσκηση, να ξες όμως ότι δεν πρέπει να γίνεται για πάνω από 2 φορές την εβδομάδα, καθώς ο κίνδυνος τραυματισμού είναι μεγάλος. Δύο πολύ καλά προγράμματα διαλειμματικής άσκησης είναι τα παρακάτω:

http://my-fitness.gr/workout/121-dialei ... apogeiosei

http://my-fitness.gr/workout/127-dialei ... skalopatia

Κατά τη γνώμη μου τα βάρη είναι απαραίτητα και θα πρέπει να τα εντάξεις κάπως στο πρόγραμμα σου. Όσον αφορά τους χυμούς προσπάθησε να τρως τα φρούτα ολόκληρα με τη σάρκα τους και όχι σε μορφή χυμού. Γενικά με τα φρούτα θέλει να τηρείς ένα μέτρο. Να προτιμάς τα ινώδη λαχανικά όπως το μπρόκολο.
First you feel like dying, then you feel reborn!!!


Επιστροφή στο Νέα Μέλη

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης