[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 129: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 130: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 488: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 488: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 488: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 488: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 488: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 488: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 488: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 488: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 488: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 488: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 488: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 488: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 488: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 488: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 488: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 488: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 488: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 488: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 488: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 488: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 488: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 488: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 488: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 488: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 488: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 488: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 384: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/feed.php on line 173: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3815)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/feed.php on line 174: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3815)
my Fitness all about your fitness 2018-06-02T13:53:27+03:00 https://my-fitness.gr/forum/feed.php 2018-06-02T13:53:27+03:00 2018-06-02T13:53:27+03:00 https://my-fitness.gr/forum/viewtopic.php?t=149&p=388#p388 <![CDATA[Νέα Μέλη • Re: Προπόνηση μετά από τραυματισμό]]>
Το πρώτο πράγμα που θα πρέπει οπωσδήποτε να κάνεις είναι να αλλάξεις τις διατροφικές σου συνήθειες. Επίσης, να εντάξεις στην καθημερινότητά σου το περπάτημα. Όποτε είναι δυνατόν να αποφεύγεις τα μέσα μετακίνησης και να χρησιμοποιείς σκάλες.

Σε σχέση με τα βάρη, επειδή η περίπτωση του τραυματισμού σου φαίνεται πολύ σοβαρή, καλύτερα να συμβουλευτείς έναν ορθοπεδικό και έναν φυσιοθεραπευτή. Υπάρχουν ασκήσεις με βάρη που μπορούν να γίνουν ξαπλώνοντας, ώστε να μην επηρεάζεται η σπονδυλική σου στήλη, καθώς και ασκήσεις με το βάρος του σώματος, όπως το μονόζυγο. Όμως και πάλι χρειάζεται προσοχή, γι' αυτό μία εξέταση από ειδικούς είναι επιβεβλημένη.

Ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια!

Στατιστικά: Δημοσιεύτηκε από GiorikasGR — 02 Ιουν 2018, 13:53


]]>
2018-05-10T17:47:21+03:00 2018-05-10T17:47:21+03:00 https://my-fitness.gr/forum/viewtopic.php?t=149&p=387#p387 <![CDATA[Νέα Μέλη • Προπόνηση μετά από τραυματισμό]]>
Θα ήθελα να ρωτήσω την γνώμη σας για μια περίπτωση.

Πριν από μια δεκαετία πήγαινα 4 φορές γυμναστήριο, δεν έκανα διατροφή απλά πρόσεχα να μην τρώω σαβούρες. Πριν πέντε χρόνια έπεσα από ύψος με αποτέλεσμα να χτυπήσω στην πλάτη και να μετακινηθεί δίσκος σπονδύλου πάνω στα νεύρα. Δεν παίρνει επέμβαση αλλά είναι συνεχόμενος πόνος. Μετά από φυσιοθεραπείες ο γιατρός μου απαγόρεψε την οποιαδήποτε άθληση πέρα του περπατήματος. Πέντε χρόνια μετά και λόγο δουλειάς, προγραμματιστής/αναλυτής δεδομένων, κάνω καθιστική ζωή. Τρώω αργά και γενικά με βλέπω να οδεύω σε σώμα που είχα πριν γίνω ενός έτους. Πλέον ο γιατρός μου είπε ότι μπορώ να κάνω γιογκα, σουηδική γυμναστική, πιλάτες και όχι βάρη ή οτιδήποτε έχει σχέση με χοροπηδητά.

Έχει κάποιος ή κάποια από σας περάσει κάτι παρόμοιο; Βρίσκομαι στην ΑΘήνα και ψάχνω ή γυμναστήριο με σοβαρούς ανθρώπους ή ένα πρόγραμμα που να μπορώ να ακολουθήσω. Από μόνος μου γυμνάζομαι στο σπίτι με ένα πακέτο γυμναστικής που απευθύνεται σε ηλικιωμένους. Το σκεπτικό ήταν ότι αποκλείεται να μην προσέχουν σε τέτοιες ηλικίες. Είμαι όμως 32 και τα προγράμματα τους νομίζω ότι σε μένα κάνουν μόνο καύση θερμίδων.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Στατιστικά: Δημοσιεύτηκε από PrinceRe — 10 Μάιος 2018, 17:47


]]>
2017-12-29T13:28:06+03:00 2017-12-29T13:28:06+03:00 https://my-fitness.gr/forum/viewtopic.php?t=11&p=386#p386 <![CDATA[Αερόβια Άσκηση • Re: Γιατί πρέπει επιτέλους να σταματήσετε να τρέχετε σε διάδ]]> https://www.skroutz.gr/s/10001933/Toorx ... hrono.html είμαι αρκετά ικανοποιημένος.

Στατιστικά: Δημοσιεύτηκε από mix83 — 29 Δεκ 2017, 13:28


]]>
2017-09-19T14:55:20+03:00 2017-09-19T14:55:20+03:00 https://my-fitness.gr/forum/viewtopic.php?t=148&p=385#p385 <![CDATA[Νέα Μέλη • Λυπος]]> Λεγομε Σωκρατης. Ειμαι 167υ 68κ 38χ με λιγα λογια θελω να καψω λιπος
Αθλουμε αρκετα πεζω πινκ πονκ 3φορες τη βδομαδα επι 90 λεπτα τη φορα και αλλες 3φορες τη βδομαδα με ταμπατα 20 λεπτα.
Η διατροφη μου ειναι καθαρη χωρις τρανς λυπαρα απλα κανω διαλιματικη νηστια εχω δει διαφορα στο σωμα μου ιδιαιτερα με τη ταμπατα δεν το κανω πολη καιρο.
Απλα εγω βαλι ενα σκοπο στο μυαλο μου μεχρι του χρονου θα ηταν δινατον να χασω λιπος και να μην εχω χαλαροση.
Γυμναστικη με βαρυ τη αποκλιο κατιγοριματικα διοτη τα βαρυ οσο και να μην θελω θα με σφιξουν αρκετα θα θα χασω επαφη στο πινκ πονκ
Σας ευχαριστο πολη αν υπαρχουν συνβουλες θα της εφαρμοσο κατα γραμμα ευχαριστο.....

Στατιστικά: Δημοσιεύτηκε από Sshadowkill — 19 Σεπ 2017, 14:55


]]>
2017-08-12T12:34:30+03:00 2017-08-12T12:34:30+03:00 https://my-fitness.gr/forum/viewtopic.php?t=147&p=384#p384 <![CDATA[Νέα Μέλη • Βοηθεια]]> Λοιπον το προγραμμα μου ειναι το εξης: Στην αρχη και στο τελους καθε προπονησης κανω ενα 10λεπτο περιπου ποδηλατο η διαδρομο στο 8'5 μεσο ορο, και επισης τα κλασικα κοιλιακους, ραχιαιους, αρσεις ποδιων

1η μερα Στηθος-Δικεφαλοι:
sets 3x12 Chest press (στο μηχανημα), 3x10 Πιεσεις Παγκου, 3χ12 Πιεσεις επικλινη με αλτηρες, 4x15 pull over
3χ12 καμψεις αλτηρων, 3χ12 σφυρια με αλτηρες, 3χ12 καμψεις μπαρας με στραβομπαρα, 3χ10 σε καθε χερι αυτοσυγκεντρωσης

2η μερα Πλατη-Τρικεφαλοι:
3χ12 Κωπηλατικη με αλτηρα, 3χ12 χαμηλη κωπληατικη, 3χ12 Lat Pulldown, 3x12 Lat pulldown behind neck
3χ12 Πιεσεις στην τροχαλια, βυθισεις οσα μπορω 2 σετ, και πιεσης στην τροχαλια με σχοινι και αναποδη λαβη 3χ12 αντιστοιχα

3ημερα Ποδια-ωμοι
3χ12 squats, 3χ12 πρεσα , 3χ15 leg extension, 3x15 leg curl, 3x15 Γαμπες
Πιεσεις στο μηχανημα 3χ12, 3χ12 Πιεσεις, 3χ12 ορθια κωπιλατικη, και 3χ12 αναποδα ανοιγματα

4ημερα στηθος-πλατη-δικεφαλοι (οι ιδιες ασκησεις)

Να σημειωσω αυτο ειναι το καινουργιο προγραμμα που μου δωσανε και το εχω κανει μολις μια μερα οποτε θα ηθελα μια γνωμη πριν το αρχισω
Σας ευχαριστω πολυ!!

Στατιστικά: Δημοσιεύτηκε από Κabak7 — 12 Αύγ 2017, 12:34


]]>
2017-06-20T14:47:08+03:00 2017-06-20T14:47:08+03:00 https://my-fitness.gr/forum/viewtopic.php?t=146&p=383#p383 <![CDATA[Aσκήσεις με βάρη • Re: Απορια : Προπονηση με βαρη]]>

Δεν έχει σημασία το αν κάνεις πιέσεις/έλξεις την ίδια μέρα. Το κάθε είδος άσκησης γυμνάζει διαφορετικούς μύες. Ο συνδυασμός της εκγύμνασης των μυών και η ένταση παίζουν το μεγαλύτερο ρόλο. Υπάρχουν διάφορα ήδη προγραμμάτων, όπως split, κυκλική, super sets, το ποιο θα επιλέξεις εξαρτάται από το στόχο σου και την κατάσταση στην οποία βρίσκεσαι. Στο my Fitness μπορείς να διαβάσεις πάρα πολλές πληροφορίες, που θα σε βοηθήσουν να επιλέξεις τις κατάλληλες ασκήσεις για σένα.

Μπορείς να διαβάσεις για αρχή τα παρακάτω άρθρα κι ότι χρειαστείς εδώ είμαστε!

:arrow:
:arrow:
:arrow:

Στατιστικά: Δημοσιεύτηκε από myFitness — 20 Ιουν 2017, 14:47


]]>
2017-06-19T14:35:59+03:00 2017-06-19T14:35:59+03:00 https://my-fitness.gr/forum/viewtopic.php?t=146&p=382#p382 <![CDATA[Aσκήσεις με βάρη • Απορια : Προπονηση με βαρη]]> Στην προπονηση με βαρη, τελικα παιζει ρολο εαν οι ασκησεις ειναι αποκλειστικα μονο πιεσεων η ελξεων την φορα, η συνδυασμος αυτων των δυο?
Δεν ξερω πολλα, ειμαι σχετικα αρχαρια..Γυμναζομαι καιρο αλλα σε ομαδικα προγραμματα γυμναστηριων, τρεξιμο σε σταδια κλπ με τα βαρη τωρα ξεκινησα να ασχολουμαι, κανοντας ασκησεις συμφωνα με το προγραμμα που μου εβγαλαν στο γυμναστηριο αλλα σκεφτομαι να το εξελιξω με τον καιρο..
Απ'οτι εχω διαβασει καλυτερο αποτελεσμα προκυπτει απο τον συνδυασμο εκγυμνασης ανταγωνιστικων μυικων ομαδων σε καθε προπονηση, πραγμα που το εφαρμοζω ,αλλα τι γινεται με το ειδος των ασκησεων (πιεσεις/ ελξεις)? Ειναι σημαντικο να γινονται ξεχωριστα η συνδυαστικα?
Ευχαριστω εκ των προτερων ...

Στατιστικά: Δημοσιεύτηκε από Giota Ts. — 19 Ιουν 2017, 14:35


]]>
2017-05-03T01:32:31+03:00 2017-05-03T01:32:31+03:00 https://my-fitness.gr/forum/viewtopic.php?t=144&p=381#p381 <![CDATA[Προγράμματα προπόνησης • Re: προγραμα ογκου]]> Στατιστικά: Δημοσιεύτηκε από GiorikasGR — 03 Μάιος 2017, 01:32


]]>
2017-04-08T00:56:09+03:00 2017-04-08T00:56:09+03:00 https://my-fitness.gr/forum/viewtopic.php?t=145&p=380#p380 <![CDATA[Διατροφή • 12 λόγοι για να πίνουμε ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΣΑΙ (ΒΙΝΤΕΟ)]]>
Έχω φτιάξει ένα ΒΙΝΤΕΟ στο YouTube σχετικά με τα πολύ καλά οφέλη που μπορούμε να προσκομίσουμε πίνοντας καθημερινά.

Το πράσινο τσάι περιέχει ισχυρά αντιοξειδωτικά και είναι ένα πολύ καλό ρόφημα, που πρέπει όλοι να το προσθέσουμε στη διατροφή μας για καλύτερη ευεξία και υγεία.

Στατιστικά: Δημοσιεύτηκε από fitbill — 08 Απρ 2017, 00:56


]]>
2017-02-06T14:09:32+03:00 2017-02-06T14:09:32+03:00 https://my-fitness.gr/forum/viewtopic.php?t=144&p=379#p379 <![CDATA[Προγράμματα προπόνησης • προγραμα ογκου]]> Στατιστικά: Δημοσιεύτηκε από johnaros — 06 Φεβ 2017, 14:09


]]>