Slider

ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

Τα άρθρα του my Fitness με τις περισσότερες αναγνώσεις

Τρικέφαλοι: Οι καλύτερες ασκήσεις

Προπόνηση

Ποιος δε θα ήθελε ένα εντυπωσιακό και μυώδες χέρι; Όλοι οι άνδρες, αθλούμενοι ή μη, δίνουν ιδιαίτερη σημασία σε αυτό! Έτσι, οι ασκήσεις δικεφάλων αποτελούν τη Νο1 επιλογή για όλους

Γυμναστική στο σπίτι! (1)

Προπόνηση

Διαβάστε επίσης: Γυμναστική στο σπίτι! (2)
Παρόλο που υπάρχει πλέον πληθώρα γυμναστηρίων σε κάθε περιοχή, πολλοί είναι αυτοί που δεν μπορούν να πηγαίνουν σε κάποιο από αυτά. Είτε

Τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη

Διατροφή

Διαβάστε επίσης: Πρωτεΐνη: Βασικές Γνώσεις
Αφορμή για το άρθρο αυτό έχει σταθεί η κατά καιρούς κουβέντα που έχω κάνει με πολύ κόσμο, στην οποία η πλέον συχνή ερώτηση που ήταν: Τι

Διατροφή για γράμμωση (1)

Διατροφή

Διαβάστε επίσης: Γράμμωση: Όλα όσα θα θέλατε να γνωρίζετε!
Η γράμμωση είναι σίγουρα ζητούμενο και πόθος για κάθε άνθρωπο που γυμνάζεται. Το πρόβλημα όμως είναι, ότι η πλειοψηφία

Κοιλιακοί: Οι καλύτερες ασκήσεις

Προπόνηση

Στην ανάρτηση αυτή θα σας παρουσιάσουμε τις καλύτερες ασκήσεις, για την εκγύμναση των κοιλιακών μυών. Προτού όμως προχωρήσετε παρακάτω, είναι σημαντικό να έχετε κάποιες γνώσεις σχετικά

previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Slider

Πιέσεις στήθους σε κατακλινή πάγκο

4.6 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (5 Ψήφοι)

Οι πιέσεις στήθους σε κατακλινή πάγκο είναι μια παραλλαγή των πιέσεων στήθους σε ίσιο πάγκο. Όμως, λόγω της προς τα κάτω κλίσης, στοχεύει καλύτερα στη ανάπτυξη του κάτω μέρους των θωρακικών μυών.

Δεν πρέπει ωστόσο να δημιουργείται η σύγχυση, ότι οι πιέσεις σε κατακλινή πάγκο στοχεύουν αποκλειστικά μόνο στο κάτω μέρος του στήθους. Βέβαια, τα κάτω σημεία των θωρακικών μυών, θα ενεργοποιηθούν περισσότερο για να εκτελέσουν τη συγκεκριμένη κίνηση, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι οι “μέσοι” και οι “άνω” θωρακικοί θα μείνουν αδρανείς.

Θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί, όπως σε όλες τις ασκήσεις στα ελεύθερα βάρη, διότι σε περίπτωση που δεν έχετε κάνει καλό ζέσταμα, ή εκτελείτε λάθος την άσκηση, υπάρχει ο κίνδυνος τραυματισμού.

Τα βασικά σημεία που πρέπει να προσέχετε κατά την εκτέλεση των πιέσεων στήθους σε κατακλινή πάγκο με μπάρα είναι:

  • Να έχετε τη μπάρα στο κατάλληλο ύψος στον πάγκο, ώστε να μην κινδυνεύει να σας πέσει όταν πάτε να την «ξεκολλήσετε».
  • Πιάνετε την μπάρα λίγο πιο ανοιχτά από το ύψος των ώμων.
  • Να εκτελείτε αργά και σταθερά σε όλο το εύρος της κίνησης. Κατά το κατέβασμα να εκτελείτε πιο αργά, ακόμα και στο διπλάσιο χρόνο από το ανέβασμα.
  • Κατά το κατέβασμα της μπάρας, να την ακουμπάτε σχεδόν ελαφριά στο κάτω μέρος του στήθους.
  • Κατά το ανέβασμα, σταματάτε λίγο πριν ισιώσουν τα χέρια. Προσέχετε να μην κλειδώνει ο αγκώνας, καθώς επιβαρύνεται η άρθρωση.
  • Εκπνέετε στο ανέβασμα και εισπνέετε στο κατέβασμα.
  • Κατά τη διάρκεια εκτέλεσης της άσκησης προσέξτε να είναι τα πόδια σας καλά στερεωμένα και η μέση σας ακουμπισμένη στον πάγκο, ώστε να μην κινδυνεύετε από κάποια πτώση ή τραυματισμό.
  • Όπως σε όλες τις ασκήσεις, έτσι και σε αυτήν, να προτιμάτε σετ των 8-10 επαναλήψεων με μεγάλα βάρη, για να έχετε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Η ίδια άσκηση μπορεί να γίνει και με δύο αλτήρες, αντί για μπάρα.

Το βίντεο που ακολουθεί θα σας βοηθήσει να δείτε, πως γίνεται η ορθή εκτέλεση της άσκησης.

my Fitness

Σκοπός μας είναι να βοηθήσουμε και να συνδράμουμε στην προσπάθεια όσων θέλουν να χτίσουν ένα υγιές και όμορφο σώμα με φυσικές μεθόδους

Αρθρογραφία
Στην ιστοσελίδα μας θα βρεις προγράμματα άθλησης, διατροφής, συμβουλές, τεχνικές κι ότι άλλο αφορά την εκγύμναση ενός ερασιτέχνη αθλητή. Τα άρθρα μας αποτελούν ένα συνδυασμό από προσωπικές εμπειρίες και επιστημονικές μελέτες. Πριν δημοσιευτούν ελέγχονται για την εγκυρότητά τους.
Χάρτης Άθλησης
Στον Χάρτη Άθλησης θα βρεις το κοντινότερο σημείο που μπορείς να γυμναστείς, ενώ παράλληλα μπορείς να αξιολογήσεις τους χώρους άθλησης που γνωρίζεις, ή να προσθέσεις τις δικές σου καταχωρήσεις! Αν είσαι γυμναστής μπορείς να φτιάξεις το δικό σου προφίλ και να βρεις σχετικές αγγελίες εργασίας.
Φόρουμ
Το Φόρουμ της ιστοσελίδας μας είναι ο χώρος, το πεδίο συζητήσεων, όπου ανταλλάσσουμε απόψεις για όλα τα θέματα που μας ενδιαφέρουν. Μπορείς να αναρτήσεις τα δικά σου άρθρα, ή να δημοσιεύσεις τις απορίες σου και να λάβεις απαντήσεις είτε από εμάς, είτε από τους αναγνώστες μας!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τα νέα μας, καθώς επίσης ειδήσεις και διοργανώσεις από το χώρο του αθλητισμού

Αγώνας Δρόμου «Τρέχω για τη μνήμη - Τρέχω για τη ζωή»

Νέα

Με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων από τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου, ο Δήμος Καλαμαριάς διοργανώνει μεγάλη αθλητική εκδήλωση,

“AtheNss 550km GuGu Run” - Υπερμαραθώνιος για τα άτομα με αναπηρία

Νέα

Την 5η Δεκεμβρίου και ώρα 7:00 π.μ. ο μαραθωνοδρόμος και δρομέας μεγάλων αποστάσεων Σωτήρης Σωτηρίου θα ξεκινήσει έναν δύσκολο και σημαντικό αγώνα 550 χιλιομέτρων,

Πολυαθλητικό φεστιβάλ Αιδηψού: ένα μοναδικό τριήμερο αθλητισμού και ευ ζην - Αποτελέσματα

Νέα

Με μεγάλο ενθουσιασμό και εκατοντάδες κόσμο που συμμετείχε σε όλες τις δράσεις, ολοκληρώθηκε το 1ο Πολυαθλητικό Φεστιβάλ ευεξίας στην Αιδηψό, που πραγματοποιήθηκε

Fitness Evolution 2017

Νέα

Το Fitness Evolution 2017 είναι εδώ! Σας περιμένουμε όλους στη ΔΩΡΕΑΝ Ενημερωτική Ημερίδα της North Academy of Fitness, στις 8 Οκτωβρίου στο Makedonia Palace,

Edipsos Multisport & Wellness Festival - Δελτίο Τύπου - Πρόγραμμα

Νέα

Η Δημοτική αρχή του Δήμου Ιστιαίας-Αιδηψού –ως διοργανωτής- καλωσόρισε τους εκπροσώπους του Τύπου, τους υπεύθυνους δράσεων, τους αθλητές και τους υποστηρικτές

previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Slider