Slider

ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

Τα άρθρα του my Fitness με τις περισσότερες αναγνώσεις

Τρικέφαλοι: Οι καλύτερες ασκήσεις

Προπόνηση

Ποιος δε θα ήθελε ένα εντυπωσιακό και μυώδες χέρι; Όλοι οι άνδρες, αθλούμενοι ή μη, δίνουν ιδιαίτερη σημασία σε αυτό! Έτσι, οι ασκήσεις δικεφάλων αποτελούν τη Νο1 επιλογή για όλους

Γυμναστική στο σπίτι! (1)

Προπόνηση

Διαβάστε επίσης: Γυμναστική στο σπίτι! (2)
Παρόλο που υπάρχει πλέον πληθώρα γυμναστηρίων σε κάθε περιοχή, πολλοί είναι αυτοί που δεν μπορούν να πηγαίνουν σε κάποιο από αυτά. Είτε

Τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη

Διατροφή

Διαβάστε επίσης: Πρωτεΐνη: Βασικές Γνώσεις
Αφορμή για το άρθρο αυτό έχει σταθεί η κατά καιρούς κουβέντα που έχω κάνει με πολύ κόσμο, στην οποία η πλέον συχνή ερώτηση που ήταν: Τι

Διατροφή για γράμμωση (1)

Διατροφή

Διαβάστε επίσης: Γράμμωση: Όλα όσα θα θέλατε να γνωρίζετε!
Η γράμμωση είναι σίγουρα ζητούμενο και πόθος για κάθε άνθρωπο που γυμνάζεται. Το πρόβλημα όμως είναι, ότι η πλειοψηφία

Κοιλιακοί: Οι καλύτερες ασκήσεις

Προπόνηση

Στην ανάρτηση αυτή θα σας παρουσιάσουμε τις καλύτερες ασκήσεις, για την εκγύμναση των κοιλιακών μυών. Προτού όμως προχωρήσετε παρακάτω, είναι σημαντικό να έχετε κάποιες γνώσεις σχετικά

previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Slider

Γιορτές και άσκηση!

4.75 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (4 Ψήφοι)

christmas meal

Μέρες που είναι, η πλειοψηφία το τελευταίο πράγμα για το οποίο νοιάζεται είναι η άσκηση! Τραπέζια γεμάτα με πληθώρα λιχουδιών, αλκοόλ και γλυκά συνθέτουν μια εικόνα γνώριμη σε όλους μας.

Επειδή λοιπόν με τόσους πειρασμούς  στο τραπέζι, ο κίνδυνος να πάρετε 2-3 κιλά σε ένα διάστημα μίας εβδομάδας είναι κάτι παραπάνω από υπαρκτός, θα σας αναφέρω κάποια μικρά, αλλά έξυπνα τρικ, ώστε να κρατηθείτε σε φόρμα ακόμα και αυτές τις μέρες που όλοι οι υπόλοιποι θα σαβουριάζουν ότι βρεθεί στο διάβα τους!

Πάμε λοιπόν:

  • Μην πέφτετε με τα μούτρα στις φαντεζί σαλάτες του εμπορίου. Δυστυχώς, αποτελούνται από συντηρητικά και υλικά αμφιβόλου ποιότητος. Προτιμήστε κάποια πράσινη σαλάτα και σπιτικό φαγητό από τα χεράκια της μαμάς.
  • Αντισταθείτε στα γλυκά. Δε σας λέω να μην φάτε, αλλά το μέτρο θα πρέπει να είναι αυτό που θα σας χαρακτηρίζει. Γιατί να φάτε από 10 μελομακάρονα και κουραμπιέδες μετά από κάθε γεύμα;
  • Μην είστε νηστικοί για πολλές ώρες πριν από το γιορτινό τραπέζι. Τσιμπήστε κάτι 2-3 ώρες πριν, ώστε να μην πέσετε σαν λύκοι στο φαγητό.
  • Προσοχή στο αλκοόλ!! Εδώ είναι που την πατάνε οι περισσότεροι. Προσπαθήστε να περιορίσετε την κατανάλωση αλκοόλ στα 2-3 ποτηράκια. Θα πρότεινα κόκκινο κρασάκι το οποίο μάλιστα να πίνετε σιγά ώστε να το απολαύσετε στο έπακρον.
  • Δοκιμάστε να πάτε για λίγο τρέξιμο πριν από το φαγητό. Θα σας ωφελήσει τα μέγιστα, κυρίως στον ψυχολογικό τομέα. Σίγουρα θα λυπηθείτε τον ιδρώτα που χύσατε και θα είστε πολύ πιο εγκρατείς στο φαγητό.
  • Μην παραμελείτε την προπόνηση σας ακόμα και αυτές τις μέρες! Ρίξτε λίγο τις στροφές, αλλά βάλτε στόχο να ασκείστε για τουλάχιστον 45 λεπτά κάθε δεύτερη μέρα.

Εκ μέρους της συντακτικής ομάδας του my-Fitness.gr, εύχομαι σε όλους σας χρόνια πολλά με υγεία για εσάς και τις οικογένειες σας! Να θυμάστε ότι το μήνυμα των Χριστουγέννων δεν κρύβεται στα γεμάτα στομάχια. Δώστε μεγαλύτερη έμφαση στην παρέα, στην αγάπη, στην ωραία γιορτινή ατμόσφαιρα και αφήστε το φαγητό σε δεύτερη μοίρα!

Καλές Γιορτές σε όλους σας, φίλοι μου!!!

Νever give up!!!

my Fitness

Σκοπός μας είναι να βοηθήσουμε και να συνδράμουμε στην προσπάθεια όσων θέλουν να χτίσουν ένα υγιές και όμορφο σώμα με φυσικές μεθόδους

Αρθρογραφία
Στην ιστοσελίδα μας θα βρεις προγράμματα άθλησης, διατροφής, συμβουλές, τεχνικές κι ότι άλλο αφορά την εκγύμναση ενός ερασιτέχνη αθλητή. Τα άρθρα μας αποτελούν ένα συνδυασμό από προσωπικές εμπειρίες και επιστημονικές μελέτες. Πριν δημοσιευτούν ελέγχονται για την εγκυρότητά τους.
Χάρτης Άθλησης
Στον Χάρτη Άθλησης θα βρεις το κοντινότερο σημείο που μπορείς να γυμναστείς, ενώ παράλληλα μπορείς να αξιολογήσεις τους χώρους άθλησης που γνωρίζεις, ή να προσθέσεις τις δικές σου καταχωρήσεις! Αν είσαι γυμναστής μπορείς να φτιάξεις το δικό σου προφίλ και να βρεις σχετικές αγγελίες εργασίας.
Φόρουμ
Το Φόρουμ της ιστοσελίδας μας είναι ο χώρος, το πεδίο συζητήσεων, όπου ανταλλάσσουμε απόψεις για όλα τα θέματα που μας ενδιαφέρουν. Μπορείς να αναρτήσεις τα δικά σου άρθρα, ή να δημοσιεύσεις τις απορίες σου και να λάβεις απαντήσεις είτε από εμάς, είτε από τους αναγνώστες μας!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τα νέα μας, καθώς επίσης ειδήσεις και διοργανώσεις από το χώρο του αθλητισμού

“AtheNss 550km GuGu Run” - Υπερμαραθώνιος για τα άτομα με αναπηρία

Νέα

Την 5η Δεκεμβρίου και ώρα 7:00 π.μ. ο μαραθωνοδρόμος και δρομέας μεγάλων αποστάσεων Σωτήρης Σωτηρίου θα ξεκινήσει έναν δύσκολο και σημαντικό αγώνα 550 χιλιομέτρων,

Πολυαθλητικό φεστιβάλ Αιδηψού: ένα μοναδικό τριήμερο αθλητισμού και ευ ζην - Αποτελέσματα

Νέα

Με μεγάλο ενθουσιασμό και εκατοντάδες κόσμο που συμμετείχε σε όλες τις δράσεις, ολοκληρώθηκε το 1ο Πολυαθλητικό Φεστιβάλ ευεξίας στην Αιδηψό, που πραγματοποιήθηκε

Fitness Evolution 2017

Νέα

Το Fitness Evolution 2017 είναι εδώ! Σας περιμένουμε όλους στη ΔΩΡΕΑΝ Ενημερωτική Ημερίδα της North Academy of Fitness, στις 8 Οκτωβρίου στο Makedonia Palace,

Edipsos Multisport & Wellness Festival - Δελτίο Τύπου - Πρόγραμμα

Νέα

Η Δημοτική αρχή του Δήμου Ιστιαίας-Αιδηψού –ως διοργανωτής- καλωσόρισε τους εκπροσώπους του Τύπου, τους υπεύθυνους δράσεων, τους αθλητές και τους υποστηρικτές

2ος Δρόμος Μικράς Ασίας 2017

Νέα

Η οργανωτική επιτροπή Δρόμου Μικράς Ασίας προκηρύσσει τον 2ο αγώνα δρόμου υπέρ-απόστασης 100 χιλιομέτρων με την ονομασία «Δρόμος Μικράς Ασίας 2017».
Ημερομηνία

previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Slider