Slider

ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

Τα άρθρα του my Fitness με τις περισσότερες αναγνώσεις

Τρικέφαλοι: Οι καλύτερες ασκήσεις

Προπόνηση

Ποιος δε θα ήθελε ένα εντυπωσιακό και μυώδες χέρι; Όλοι οι άνδρες, αθλούμενοι ή μη, δίνουν ιδιαίτερη σημασία σε αυτό! Έτσι, οι ασκήσεις δικεφάλων αποτελούν τη Νο1 επιλογή για όλους

Γυμναστική στο σπίτι! (1)

Προπόνηση

Διαβάστε επίσης: Γυμναστική στο σπίτι! (2)
Παρόλο που υπάρχει πλέον πληθώρα γυμναστηρίων σε κάθε περιοχή, πολλοί είναι αυτοί που δεν μπορούν να πηγαίνουν σε κάποιο από αυτά. Είτε

Τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη

Διατροφή

Διαβάστε επίσης: Πρωτεΐνη: Βασικές Γνώσεις
Αφορμή για το άρθρο αυτό έχει σταθεί η κατά καιρούς κουβέντα που έχω κάνει με πολύ κόσμο, στην οποία η πλέον συχνή ερώτηση που ήταν: Τι

Διατροφή για γράμμωση (1)

Διατροφή

Διαβάστε επίσης: Γράμμωση: Όλα όσα θα θέλατε να γνωρίζετε!
Η γράμμωση είναι σίγουρα ζητούμενο και πόθος για κάθε άνθρωπο που γυμνάζεται. Το πρόβλημα όμως είναι, ότι η πλειοψηφία

Κοιλιακοί: Οι καλύτερες ασκήσεις

Προπόνηση

Στην ανάρτηση αυτή θα σας παρουσιάσουμε τις καλύτερες ασκήσεις, για την εκγύμναση των κοιλιακών μυών. Προτού όμως προχωρήσετε παρακάτω, είναι σημαντικό να έχετε κάποιες γνώσεις σχετικά

previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Slider

Διατροφή για γράμμωση (1)

4.1111111111111 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (36 Ψήφοι)

Διαβάστε επίσης: Γράμμωση: Όλα όσα θα θέλατε να γνωρίζετε!

Η γράμμωση είναι σίγουρα ζητούμενο και πόθος για κάθε άνθρωπο που γυμνάζεται. Το πρόβλημα όμως είναι, ότι η πλειοψηφία αγνοεί ουσιώδη ζητήματα σχετικά με τη γράμμωση. Τα συχνότερα λάθη που αφορούν τη γράμμωση θα τα εξετάσουμε σε άλλη ανάρτηση. Προς το παρόν θα σας αναδείξουμε τα σημαντικότερα σημεία που πρέπει να προσέξετε στη διατροφή σας, για να πετύχετε ένα γραμμωμένο και υγιές σώμα.

Πριν σας παρουσιάσουμε τα σημεία κλειδιά της διατροφής για γράμμωση, θεωρούμε απαραίτητο να γνωρίζετε πως η γράμμωση επιτυγχάνεται στην κουζίνα και όχι στο γυμναστήριο. Με άλλα λόγια Γράμμωση = 70% Διατροφή + 30% Γυμναστική!

Επίσης, γράμμωση σημαίνει χαμηλά ποσοστά λίπους, οπότε η προσπάθεια σας θα πρέπει να επικεντρωθεί στην ελαχιστοποίηση του λιπώδους ιστού. Πρέπει να έχετε στο μυαλό σας, πως το χτίσιμο μυϊκής μάζας και η γράμμωση είναι συνήθως δύο στόχοι που δεν γίνονται να επιτευχθούν ταυτόχρονα, καθώς το μεν πρώτο απαιτεί θερμιδικό πλεόνασμα, το δε δεύτερο θερμιδικό έλλειμμα.

Θα αναφερθούμε και στα 3 μακροθρεπτικά συστατικά της διατροφής μας (πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και λίπη), αλλά πριν γίνει αυτό θα πρέπει να επισημανθούν κάποιες πρώτες σπουδαίες πληροφορίες, που αφορούν τη διατροφή για γράμμωση. Έχουμε λοιπόν:

  • Να κάνετε μικρά και συχνά γεύματα, ώστε να κρατάτε το μεταβολισμό σας ενεργό. Ταυτόχρονα επιτυγχάνεται ο έλεγχος της πείνας και της ινσουλίνης στο αίμα σας, με αποτέλεσμα να ελέγχεται και η συσσώρευση του λίπους. Τα γεύματα αυτά προσπαθήστε να είναι ισοθερμιδικά και σε όλα να περιέχεται μια καλή πηγή πρωτεΐνης.
  • Η διατροφή σας να βασίζεται σε φυσικές-ανεπεξέργαστες τροφές, ή σε τροφές που έχουν υποστεί τη μικρότερη δυνατή επεξεργασία.
  • Αποφύγετε τη ζάχαρη, το άσπρο αλεύρι και ότι τα περιέχει.
  • Προτιμήστε τροφές χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη.
    Δείτε επίσης: Γλυκαιμικός δείκτης (1) και Γλυκαιμικός δείκτης (2)
  • Αποφύγετε όσο μπορείτε τις υγρές θερμίδες, καθώς δεν δημιουργούν αίσθημα κορεσμού, με αποτέλεσμα να χάνεται το μέτρο, κατά τη πρόσληψη τους.
  • Μην πιέζεστε με δίαιτες που σας εξοντώνουν και σας κάνουν να τα παρατάτε στη πρώτη δυσκολία. Προσπαθήστε να κάνετε τις αλλαγές αυτές, τρόπο ζωής! Fitness is a Lifestyle!!
  • Συνδυάστε διατροφή και άσκηση για καλύτερα αποτελέσματα. Κυκλικές προπονήσεις με βάρη και διαλλειμματικές προπονήσεις (σπριντ), είναι αυτά που θα σας δώσουν το σώμα που πάντα θέλατε.

Σε επόμενες αναρτήσεις θα δούμε ακόμα αναλυτικότερα, τι ακριβώς πρέπει να προσέχετε στη διατροφή σας, αν θέλετε να επιτύχετε γράμμωση.
(Διατροφή για γράμμωση (2): ΠρωτεΐνεςΔιατροφή για γράμμωση (3): Υδατάνθρακες, Διατροφή για γράμμωση (4): Λίπη)

Μέχρι τότε να γυμνάζεστε και να ζείτε με πάθος!!!

Τέλος 1ου μέρους.

my Fitness

Σκοπός μας είναι να βοηθήσουμε και να συνδράμουμε στην προσπάθεια όσων θέλουν να χτίσουν ένα υγιές και όμορφο σώμα με φυσικές μεθόδους

Αρθρογραφία
Στην ιστοσελίδα μας θα βρεις προγράμματα άθλησης, διατροφής, συμβουλές, τεχνικές κι ότι άλλο αφορά την εκγύμναση ενός ερασιτέχνη αθλητή. Τα άρθρα μας αποτελούν ένα συνδυασμό από προσωπικές εμπειρίες και επιστημονικές μελέτες. Πριν δημοσιευτούν ελέγχονται για την εγκυρότητά τους.
Χάρτης Άθλησης
Στον Χάρτη Άθλησης θα βρεις το κοντινότερο σημείο που μπορείς να γυμναστείς, ενώ παράλληλα μπορείς να αξιολογήσεις τους χώρους άθλησης που γνωρίζεις, ή να προσθέσεις τις δικές σου καταχωρήσεις! Αν είσαι γυμναστής μπορείς να φτιάξεις το δικό σου προφίλ και να βρεις σχετικές αγγελίες εργασίας.
Φόρουμ
Το Φόρουμ της ιστοσελίδας μας είναι ο χώρος, το πεδίο συζητήσεων, όπου ανταλλάσσουμε απόψεις για όλα τα θέματα που μας ενδιαφέρουν. Μπορείς να αναρτήσεις τα δικά σου άρθρα, ή να δημοσιεύσεις τις απορίες σου και να λάβεις απαντήσεις είτε από εμάς, είτε από τους αναγνώστες μας!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τα νέα μας, καθώς επίσης ειδήσεις και διοργανώσεις από το χώρο του αθλητισμού

Αγώνας Δρόμου «Τρέχω για τη μνήμη - Τρέχω για τη ζωή»

Νέα

Με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων από τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου, ο Δήμος Καλαμαριάς διοργανώνει μεγάλη αθλητική εκδήλωση,

“AtheNss 550km GuGu Run” - Υπερμαραθώνιος για τα άτομα με αναπηρία

Νέα

Την 5η Δεκεμβρίου και ώρα 7:00 π.μ. ο μαραθωνοδρόμος και δρομέας μεγάλων αποστάσεων Σωτήρης Σωτηρίου θα ξεκινήσει έναν δύσκολο και σημαντικό αγώνα 550 χιλιομέτρων,

Πολυαθλητικό φεστιβάλ Αιδηψού: ένα μοναδικό τριήμερο αθλητισμού και ευ ζην - Αποτελέσματα

Νέα

Με μεγάλο ενθουσιασμό και εκατοντάδες κόσμο που συμμετείχε σε όλες τις δράσεις, ολοκληρώθηκε το 1ο Πολυαθλητικό Φεστιβάλ ευεξίας στην Αιδηψό, που πραγματοποιήθηκε

Fitness Evolution 2017

Νέα

Το Fitness Evolution 2017 είναι εδώ! Σας περιμένουμε όλους στη ΔΩΡΕΑΝ Ενημερωτική Ημερίδα της North Academy of Fitness, στις 8 Οκτωβρίου στο Makedonia Palace,

Edipsos Multisport & Wellness Festival - Δελτίο Τύπου - Πρόγραμμα

Νέα

Η Δημοτική αρχή του Δήμου Ιστιαίας-Αιδηψού –ως διοργανωτής- καλωσόρισε τους εκπροσώπους του Τύπου, τους υπεύθυνους δράσεων, τους αθλητές και τους υποστηρικτές

previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Slider