Συνθετοι Υδατανθρακες

Διατροφή ο σημαντικότερος παράγοντας κατά την άθληση.

Συνθετοι Υδατανθρακες

Δημοσίευσηαπό Δημητριος » Τρί Απρ 09, 2013 10:04 pm

Καταρχην με συγχωρειτε που την τελευταια βδομαδα σας εχω ζαλισει με τα θεματα που ανοιγω αλλα τωρα που σας βρηκα θα λυσω ολες μου τις αποριες :D ! Γυμναζομαι συστηματικα 6 εντονες προπονησεις την εβδομαδα και ειμαι 67 κιλα ... οι θερμιδες συντηρησης μου ειναι 2910 ! Για να φτανω αυτες τις θερμιδες τρωω αρκετες ποσοτητες συνθετων υδατανθρακων ( ζυμαρικα ολικης καστανο ρυζι αρκετα οσπρια) . Θα ηθελα να μου διευκρινησετε ποιοες ειναι οι πιο καταλληλες ωρες για τους συνθετους υδατανθρακες ! Επειδη ειμαι πολλες ωρες πολυτεχνειο συχνα βολλευω το 30 % της ημερησιας μου προσληψης απο αυτους τις βραδυνες ωρες ! Υπαρχει καποιο προβλημα ή δεν εχει καποιο αντικτυπο στο μεταβολισμο μου?
Ευχαριστω πολυ !
Δημητριος
Αρχάριος
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: Παρ Απρ 05, 2013 5:30 pm

Re: Συνθετοι Υδατανθρακες

Δημοσίευσηαπό vaggelis » Τετ Απρ 10, 2013 2:56 pm

Δημήτρη καλησπέρα!
Χαιρόμαστε που υπάρχουν ενεργά μέλη με ψαγμένες ερωτήσεις,σαν εσένα, στο forum μας, Εννοείται πως μπορείς να ρωτάς οτιδήποτε θέλεις, γι'αυτό άλλωστε υπάρχει αυτή η ιστοσελίδα. Στόχος είναι να συνδράμουμε στη προσπάθεια οποιουδήποτε μας το ζητήσει.
Καλά κάνεις και καταναλώνεις αυτές τις τροφές που είναι πλούσιες σε σύνθετους υδατάνθρακες. Καλό θα ήταν να εντάξεις στη διατροφή σου και κάποια ινώδη λαχανικά, όπως το μπρόκολο και το κουνουπίδι.
Το πλεονέκτημα το σύνθετων υδατανθράκων είναι στην ιδιότητα τους να προκαλούν βραδύτερη αύξηση της γλυκόζης στο αίμα, επομένως και ένα πιο ομαλό ενεργειακό προφίλ. Όσον αφορά την ώρα που θα καταναλώνεις τους σύνθετους υδατάνθρακες δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός. Τους απλούς είναι καλύτερο να καταναλώνεις τις πρωινές ώρες και μετά από σκληρές προπονήσεις, ώστε να καλύπτεις το χαμένο γλυκογόνο, στην τελευταία περίπτωση.
Σε κάποια έρευνα που έπεσε πρόσφατα στην αντίληψη μου, παρατηρήθηκε ότι η κατανάλωση σύνθετων υδατανθράκων (δημητριακά συγκεκριμένα) πριν τον ύπνο, ενεργοποίησε την λεπτίνη (είναι μια πρωτεΐνη, όπως η ινσουλίνη, που παράγεται στα λιποκύτταρα και η οποία ρυθμίζει το βάρος του σώματος μας και διαχειρίζεται τις καύσεις του λίπους), με ένα διαφορετικό τρόπο, στέλνοντας σήματα κορεσμού και έλλειψη πείνας καθ'όλη τη διάρκεια της επόμενης μέρας. Αυτό τελείως πληροφοριακά. Άλλωστε στο Fitness τίποτα δεν είναι δεδομένο και ότι ισχύει σήμερα μπορεί να βγει κάποια έρευνα που να το καταρρίπτει αύριο.
Αυτό που να σου μείνει ωστόσο είναι ότι δεν έχει ιδιαίτερη σημασία πότε θα καταναλώσεις τους σύνθετους υδατάνθρακες!
Καλή συνέχεια και καλές προπονήσεις!
Οτιδήποτε χρειαστείς, μη διστάσεις να ρωτήσεις!
First you feel like dying, then you feel reborn!!!
Άβαταρ μέλους
vaggelis
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: Τρί Αύγ 02, 2011 10:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη,Ελλάδα

Re: Συνθετοι Υδατανθρακες

Δημοσίευσηαπό Δημητριος » Τετ Απρ 10, 2013 7:30 pm

Εγινε Βαγγελη ευχαριστω πολυ και καλη συνεχεια!
Δημητριος
Αρχάριος
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: Παρ Απρ 05, 2013 5:30 pm


Επιστροφή στο Διατροφή

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron